مسئولیت های کاربر :

1) کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت راه سوم هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

2) اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. سایت راه سوم فقط به شخصی که مالک حساب می ‌باشد خدمات می‌ دهد. در صورتی‌ که بر اثر استفاده هم‌ زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت ‌ها بر عهده کاربر است و سایت راه سوم هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه در صورتی‌ که معلوم شود چند نفر به‌ صورت هم ‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌ نمایند سایت راه سوم می ‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

3) کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌ نمایند به ‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن ‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به ‌صورت مستقیم یا با واسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، سایت راه سوم حق پیگیری ‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌ دارد.

 

مسئولیت سایت راه سوم :

1) اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و سایت راه سوم تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌ دهد و سعی می ‌کند از امکانات و زیر ساخت ‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

2) سایت راه سوم تمام تلاش خود را می ‌نماید تا آموزش‌ ها و خدمات با کیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

3) سایت راه سوم تمام تلاش خود را جهت به‌ روز رسانی صفحات و مطالب خود می ‌نماید. سایت می‌ تواند بنا به هر دلیلی به ‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی ‌دهد.

4) به محض خرید محصول، کاربر می تواند به محصول خریداری شده خود دسترسی داشته باشد

5) درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.